Pradžia: “Muzikinės pelytės istorija”
Su vaikais pastatomas tiltas: lipni juosta, virvė, siūlas ir kt.
Kalba ir judesys. Vaizdinys ir jo pavaizdavimas
– Ponas Stiprūnas (iš “Muzikinės pelytės istorijos”) eina labai dideliais ir stipriais žingsniais.
– Dvi katytės eina labai grakščiai. Kojytes deda taip, kad niekas net negirdi.
– Pelytės turi mažas, trumpas kojytes, lyg ant pirštų galų eitų…
– Kamuolys rieda labai lygiai, taip, lyg mūsų kojos šliaužtų… (jei turite galimybę, galite patiesti čiužinį ir verstis kulverščiais).
Garsai (būgnelis).
Paruoškite atskirus grafinio žymėjimo lapelius: dideli punktai, vidutiniai, maži ir linija.
– Ponas Stiprūnas: stiprūs, pilno delno dūžiai – dideli punktai.
– Kamuolys: delnu rato judesiais glostyti būgnelį – linija.
– Katytės: suglaudus pirštus judinti ir lyg slinkti – vidutiniai.
– Pelytės: pirštukais barbenti – maži.
Grafinis piešimas. Pirmosios “natos”, jų suvokimas.
Dideli punktai – garsūs garsai – Stiprūnas
vidutiniai punktai – vidutinis garsumas – katytės
maži taškučiai – tylūs garsai – pelytės
linija – ilgai besitęsiantis garsas – kamuolys
Žaidimas grupėje.
Vaikai su skirstomi į dvi grupes – muzikantai ir šokėjai.
Muzikantai būgneliu groja muzikinį darinį: Siprūnas-kamuolys-katinėliai-pelytė. Vienas vaikas gali būti dirigentas, vadovaujantis muzikinių darinių pasikeitimams, rodydamas “natas”.
Pasikeiskite vaidmenimis.