Tai gali būti pamokos dalis
JUDĖJIMAS
Einame, šliaužiame, trypiame. Kaip judame, dažniausiai priklauso nuo situacijos, Pvz.,
- Žygiuojame drąsūs ir pasididžiavę
- Šliaužiame bijodami ar atsargūs
- Išsigandę bėgame
- Džiaugsmingi šokinėjame
- Ramiai vaikštome, kai gerai jaučiamės ir t.t.
Pasitelkus į pagalbą instrumentą (pianiną, gitarą, būgnelį, metalofoną, o gal tiesiog balsą), mokytoja,-as vadovauja tempui, dinamikai, garsui, kuriam vaikai paklūsta tam tikram judėjime.
ISTORIJA
Vienoje tolimoje šalyje stovi sena sena pilis. Tikrai 1000 metų senumo! Ten gyvenę žmonės paslėpė lobį. Daugelis bandė to lobio ieškoti. Tačiau jiems nepavyko! Bet kodėl?
Yra ir filmukas šia tema:
Diskusija. Vaikų nuomonės.
Istorijos tęsinys.
– Kažkas turėjo lobio ieškotojus stipriai išgąsdinti. Kažkokie paslaptingi balsai ir garsai.
BALSAS. DAINAVIMAS
Mokytoja,-as padainuoja:
“Vaiduokliai, bububu” – improvizuokite, sukurkite savo melodiją.
Reaguokite į vaikus. Gal kažkas iš jų bijos, ar nejaukiai jausis šioje temoje. Užtikrinkite, kad realybėje vaiduoklių nebūna. Jie tik pasakose. Ir mūsų pasakoje jie labai geri. Šiandien mums svarbūs vaiduoklių balsai.
Vaiduoklių vardai.
Pagal jūsų balsą, vaikai turi atspėti vaiduoklių vardus.
- Pliurpalius
- Nesąmoningų žodžių vaiduoklis
- Kaukikas
- Žagsis
- Šokliukas
- Kūdikėlis
Paklauskite vaikų, kokie dar vaiduokliai gali būti.
Pereikite nuo balso prie judesio. Kaip tie vaiduokliai galėtų judėti. Kaitaliokite balsą su judesiu.
Turite tam tinkančią temai dainą? Dainuokite!